Snabbast i stan

Hade ågren då jag tyckte de va lite med en vecka att såga de två tilldelade rapporterna men kvart i fyra var jag klar med båda och då var Martin här en stund också imellan. Känns kanske dumt egentligen om hon klassar en som oseriös som gör de så snabbt, men samtidigt lättande att ha det bortgjort. Kan dessvärre inte ens säga vad jag tyckte om den ena här....

Jag minns knappt vad jag gjorde innan. Jag tror det börjar bli dags för middag och efter det tänkte jag läsa litteraturen till morgondagens gruppdiskussion, jag levererade inte sist då jag vart för bakfull för att läsa på inför...

Mamma och pappa kommer ju hem på fredag kväll och de skall köpa skor till mig, Can't wait

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0