Schlagerdisco...... själv

I dag kom världens bästa Soffan hit och delade baksmällan med mig. Vi har tvättat, gått på promenad med "Schnigel", sovit, pratat skit och vart på ICA. Jag kände jag hade fått nock på mina andra världskrigsluktande maskeradkläder och beslutade mig för att tvätta dem i 30 graders handtvätt med sjukt mycket tvättmedel. Slängde in det tillsammans med en filt. NU STINKER ALLT ANDRA VÄRLDSKRIGET, JUST MY LUCK. "Schnigel" var idag en jävel på att gå i koppel! Ofixad och vidrig idag på ICA, kunde väl inte valt en bättre dag, love my life... Annars inget nytt alls, eller jo förresten. Min familj ville ju komma upp till mig under påsk, det kostade dem 8 000 så de kände det var onödiga pengar när de kom hem från Filippinerna i fredags och kommer behöva byta tak nu snart så bara mamma kommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0