Pannkakor next

Idag har jag spärrat mitt ICA-kort och mitt lånekort på Universitetsbiblioteket av misstag. Gotta love myself. Vad säger man? Vissa har flyt och andra inte kort och gott.

Funderar på att i frustrationens hetta kanske göra lite pannkakor? Har ultralite sylt kvar så dock är det ett allvarligt problem. Hade velat handla det först på fredag när jag ska till MAXI med Huuvisen :)

Fem i sex fick jag rusa ner till Appo (de stänger sex) och jag hann. Men den deon jag alltid har fanns då såklart inte, jag köpte ett wildkard en som stod women på men luktade alkohol, mumselimums....

Efter jag opponerat på de rapporterna jag läst känns det ljuvligt, min framstår nu som ännu bättre! Gud ibland är det du och jag!

Annars något nytt? NEJ Gunwald nanar som vanligt. Dagens happening förrutom passet måste väl va att alla mina skedar var slut så kom till insikten att en tur med diskborsten var nödvändig. Observera då att jag har 12 matskedar och 12 teskedar.... Diska bestick och glas är så tråkigt så de brukar alltid resultera i mass-disker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0