Övrigt

Mitt liv är ganska enformigt händer inget alls, där av den värdelösa uppdateringen. Jag känner mig lika party som en singel småbarnsförälder.

Idag fick vi tillbaka våra rapporter ifrån de två anonyma klass"kompisarna" som sågat dem. Jag är nöjd, de var snälla mot mig. Jag skickade rapporten till farmor som blev jättestolt, farfar hade tydligen också fått läsa och var hur stolt som helst när han herromdagen pratade med mamma. Han sa flera gånger hur "swår" jag är, woho det är ju bara att buga och bocka. Men den är ju trots allt ännu långt ifrån godkänd, läraren ska rätta den efter jag på nytt skickat in den.

Det är toppenväder ute men jag är osugen på att visa mig ibland folk, då måste man klä på sig... Jag har inte heller någon som helst pluggmotivation.... 9 dagar till CSN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0