Mello + schlagerugång

Soffan kom hit tidigt på förmiddagen och det vankades massa mös + allmänt skitsnack. Åtta började mello, jag fokuserade bara på en låt. Sjuan såklart. Gav glädjetjut varje gång han fick poäng och det var allmänt lovely. Sen vann jävla Loreen och livet var inte längre lika party när världens bästa Ulrik Munther kom på delad tredjeplats. Men vi drack lite till och spatserade efter halv tolv till vårat kårhus. Söt kille i "dörren" vi kom in bytte skor. Sprang ut på dansgolvet och dog säkert 700 gånger. Schalgertema och det var magisk musik. Vi klappade DJ:en på benet hur många gånger som helst för att önska kvalitetsmusik som; Ulrik Munther, Danny, Sarek, After dark, Lena Ph och några till.

När jag fick min Ulrik-låt blev jag galen, hoppade jämfota som en tok och skrek. Tjejerna runt om kring höll för öronen men killarna apploderade. Tyvärr var det inte enda låten jag skrek till, jag skrek såklart och hoppade såfort det kom riktiga stjärnskotts-låtar. Fick byta skor tidigt tillbaka till Conversen då jag var lite nykter för att pina fötterna i klackar, fick även droppa kavajen då det var 700 grader där.

Det enda läsvärda i detta inlägg kan väl vara detta: EN KÄNDIS VAR DÄR, MARKUS FAGERVALL!!!!!! Det var helt sjukt smockat på dansgolvet, fan ta buggare dom armbågas och trampas. Det var säkert 10 killar som stank svett, lixom killsvett lite á la hockey-omklädningsrum och en av dem var SÅKLART på mig. Kan tillägga att han hade långt hår, ner till brösten, fula kläder med mera. Jag brukar säga jag gillar metalkillar, men han är en sådan jag ogillar. Första gången kom han bakifrån och tog armarna runt min mage och drog mig bakåt (jag sprang iväg) sen kom han två gånger och bara dansa nära. Jag nöp Soffan som fick komma till undsättning.-  Musiken var helt amazing, alla killar säger ju alltid hur kasst schlager är men alla var superlyckliga speciellt till Roger Pontare Vindarna viskar mitt namn. De fanns en del fina killar med som inte osade svett men killen som sedan stod i garderoben var ju helt klart sötast. Det finns inte så mycket att säga faktiskt MEN FAN SÅ KUL JAG HADE <3 Origo levererade till tusen. Det är inte varje dag man står och skriker "en gång till" på Origo när DJ:en slutar spela klockan två. Kom hem och var helt svettäcklig i håret - bra kväll





Ulrik, jag försökte i alla fall. De var jag och alla småtjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0