Kvällsavslut

Inte varje dag man äter så lyxig kvällsmat som pannkakor, dock blev de som vanligt på stående fot. Man tjänar tid och tid är pengar.

Jag får trots allt lite "biggest looser"-vibbar när jag ser mitt pass. Blir jag rik innan 2017 så ska jag säga jag "tappat bort mitt pass och behöver ett nytt" precis så illa är det.

Nu smsade dumma Camilla om langos och ja kära vänner. Jag hade kunnat äta 2 langos lätt nu på stående fot bara för de är så IN I HELVETE GOTT. Jag undrar om man kan köpa det på någon lite vanligare tillställning. Om jag hamnade ensam på en öde ö skulle jag ta med mig solskyddsfaktor hög, vatten och langos! Guds gåva till alla oss matglada. Med bara ost på ååååååhhh sååååååå mumselimumseli mums-gott.

Funderar på att avsluta kvällen med den hemlige miljonären och sen ett avsnitt av mitt underbara älskade CSI! Då är det perfekt sovtid, strax innan 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0