Jag är KRITVIT

Jag får nock på mitt spärrade ICA-kort, why me? Jag kommer måste ringa och prata med dem. Men det känns halvbra och langa eeh jag har så dåligt minne så jag slog in fel kod x antal gånger.

Idag var jag sådär gosigt lat att jag inte orkade duscha håret. Men se vad lite torrschampoo och en tofs kan göra. Med mitt korta hår är la dock allt nackhår "utsläppt".

Skön morgonhumor



Idag blir det äckligare än vanligt med havregrynsgröt, sylten är slut. De får helt enkelt bli sirap, oklart hur mumsigt det är såhär dags, men kan äta kring halv tio kanske.

På fredag kommer mina föräldrar äntligen hem :) På fredag är det också sista dagen Ingvar kan lägga ut tentaresultatet, jag var tvungen att maila honom idag. Jag känner mig redigt stressad så de känns ju kanske inte görbra.

Gulklädda män på taket brevé, spännande.... Världens mest livsfariga jobb, skotta snö från hustak. Living on the edge.

Jag är lite ledsen det är jätteinne med ljusa färger så som mintgrön, ljusgul och ljus aprikos etc, jag är ju kritvit, jag kan inte ha sådana färger. Jag vill så gärna bli gul. Camilla kommenterade en bild på min facebook herromdan, där snackar vi najs hudfärg':


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0