Idag är en underbar dag

Jag har för första gången vårkänslor. Öppnade fönstret helt och satt och sola,  gick därifrån 1 sekund och ser hur Gunwald med snabba steg ska ut på fönsterbrädan, jag kastar mig överhonom och drar honom in men han kämpar han med, han satte klorna i fönsterbrädan och ja försökte dra sig tillbaka. Jag tänkte åh va mysit Gunnis ska vi ut på promenad. Äcklig men sprudlande lycklig tog jag med mig en irriterad & grinig Gunwald. Tänk dig promenera med den värsta av hundar så gångrar du det med 1000 och vips så får du Gunwald. Men till sommaren ska jag sitta ute på en stol och ha honom i flexikoppel så får han motionera sig bäst han vill.



Dammsög på toaletten och här hittade jag honom



Jag är så snäll, helt gjord av goda gärningar! 25 kronor till Djurambulansen. De kör en drive i alla fall idag så det är bara att smsa DJUR25 till 72456



Växer och frodas



VÅREN ÄR HÄR





Kameran samarbetar inte med datorn just nu så kommer bilder på Gunwe i snön när det slutar dampa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0