Förhindra hängbröst

Alla tjejer med större kupa än B har troligtvis som jag funderat över detta sedan högstadiet. Jag har hört både att man ska sova med lösa tuttar och att man ska sova med bh/sportbh. Jag har svaret! Man ska sova med bh/sportbh, gött för mig som tycker tuttarna är ivägen när dom är "utsläppta".

Jag har hittat en helt fantastisk sportbh på change, med den mystiska storleken M4. Kostade en slant men för alla med samma problem som mig rekomenderas den varmt! Om jag skulle ägnat mig åt att springa hade det varit omöjligt att bara använda mina sportbhar jag har från H&M, jag måste ha vanlig bh under för stödet. Men nu finns det alltså en lösning! Nästa månad när mitt shoppingförbud är över så ska den bli min! Den är inte fager men vad gör det när tuttarna pressas och blir stenhårda OCH LIGGER STILL!? http://shop1.change.com/se/bh/sport-bh/648/ Man kan reglera banden framifrån, den är så sinnessjukt genomtänkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0