.

Idag väcktes jag av ett annat inte jättenormalt uppvak. Jag vaknade av att jag slog näsan i väggen, HÅRT. Att tillägga att jag inte har något ben i min nästipp utan att den är som gelé. Men ont gjorde det...

Ännu en gruppdiskussion med värdelösa frågor. Vi väntar fortfarande på svar ifrån handledaren rörande nästa års praktik men vi har hittat en massa alldeles ypperliga förslag.

Borde plugga nu då tentafanskapet närmar sig med stormsteg, men gör jag det? Nä. Funderar på om jag ska sitta med rapporten tills jag tycker den är klar för att sedan ta kväll och skjuta upp tentaplugget.....

Sportlunch var ingen höjdare, tack och lov vet jag Kexchoklad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0