.

Jag vet inte vad som hänt, jag vaknar så sjukt tidigt varje dag. Fine när man lägger sig nio men jag la mig närmare elva igår. Jag vaknade halv sju, min klocka kommer ringa åtta. De är visseligen "knall-ljust" i min lägenhet, kan de vara vårkänslorna som spökar?
Idag börjar jag klockan tio med gruppdiskussion och sen efter lunch ska vi ha snack om kommande kurser i trean, vad man kan välja och dyl. Det borde snart vara dags och välja om jag fattar rätt!
Till hösten flyttar Soffan in till mi och mina maffiga kvadrat. På grund av hennes inneboende kommer jag att tjäna två tusen i månaden, det betyder en tur och returbiljett hem för både mig och Gunwald. Till hösten lär vi åka hem när vi kan men endå vara här en del. Men våren då de vankas praktik och exjobb lär vi inte alls vara i Umeå. Själv hade jag inte haft råd och ha en lägenhet på 3800:- ( om hyran inte höjs då om en vecka) som inte används. Visst man kan hyra ut. Men jag vill inte ha någon random sovandes i min säng och använda MINA saker. Så jag är jättenöjd med beslutet!
Om man ska ta och craza till det och gå upp redan nu? Har et paket påväg, vill kolla hur långt det kommit osv på datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0