Duktig

Hur ofta kan man ärligt säga att man är hårdspacklad klockan 9,20 på morgonen? Jag vet ärligt talat inte hur många lager smink jag har på mig på grund av min dåliga hy. Supertråkigt jag inte ens åker hemifrån förrens om tidigast två timmar. Innebär mer smink och jag sparar håret till sist, det är tråkigast...

Eventuellt beroende på humör och dylikt ska jag till skolan efter jobbet och sitta vid de underbara skoldatorerna för att rätta stavfel och så vidare. Jag har ju inte riktigt känt att jag har haft råd med att lägga 710 kronor exklusive frakt på ett Officepaket för mac (har försökt ladda ner 700 gånger utan att lyckas). Så jag kör stenhårt på OpenOffice som ignorerar dubbla mellanslag, inte alls bra då jag gärna upprepar mellanslagsprociduren när jag tänker....

Om man kanske skulle röja lite i sin lilla krypin? Handouts på golvet, på byrån , i sängen. Jag måste skärpa mig!!

Om någon undrar hur det går med min ekonomi kommer här en liten upplysning: Efter diverse trista utgifter som pass, hudkräm & puder är mitt spenderakonto fortfarande uppe i 1038 kronor (100:- ska dock dras för Spotify) och mitt matkonto på ICA är uppe i 1101 kronor och det kan omöjligt ta slut denna månaden. Både KYLEN & FRYSEN är fulla av mat. Så det som kommer köpas på Ica är typ; Kiwi, mjölk, grädde & kanske en falukorv i slutet på månaden.

En annan supernajs grej angående min sparmånad är att utväxten börjar krypa sig på, men jag har bokat klipp och sling samma dag jag får CSN & spenderamånaden börjar, love my life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0