Domedagen idag igen

Känslan när man vaknar och inser att det är tidigt. Jag rullar över sängen för att se klockan och visst fan var det tidigt 6.00. Jag får nock, de är inte friskt och vakna sex varje dag- Jag chillade tills sju då jag kollade facebook, aftonbladet och annat viktigt........Skola om en och en halv timma, jag är duschad, sminkad, fixad och för en gångs skull påklädd. Bara frullen kvar, men har ju som sagt ett tag på mig......

I morgon kväll kommer mina föräldrar hem :) Dom har köpt skor till mig, inte färgerna jag ville ha men i alla fall! om 15 dagar är det CSN och också slut på min sparmånad. Jag längtar nått helvetiskt.

PÅ LÖRDAG ÄR DET SCHLAGERTEMA PÅ VÅRAT KÅRHUS ORIGO. Jag borde som sagt tänka på ekonomin och inte gå ut och så är ju Origo kanske inte bästa stället. Men schlager är ju helt fantastiskt, jag minns ju hur kul det var på spinningen med schlager-tema!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0