Återuppstånden

Kära vänner och övriga jag har inte dött. Jag har bara haft en hel del att stå i. Igår var det tenta på en 11,5 poängskurs, Miljöeffekter och i morgon ska jag redovisa mitt projektarbete rörande Utfiskning. Jag känner mig sjukt nervös nu, det ska ju gå bra, jag är påläst och insatt men man vet aldrig. Mina nerver brukar spöka ganska friskt.

Jag och mina vänner, i alla fall Catrin är sjukt sugna på att kryssa nu i april. Vi hittade en spännande Rock-kryssning här : http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/galaxy/Rockklassiker.htm dessvärre jobbar jag både fredag och måndag.

Annars är det väl inget nytt. Gick + 200 på min sparmånad. Stor skillnad då jag i vanliga fall går back 1000.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0