6 dagar till tenta och vad gör jag?

Ola ang barn, nja det känns lite orimligt att jag ska skaffa barn. För det första tror jag ingen vill ha barn med mig och ska jag ha barn måste de va innan 30 och det känns ännu mer orimligt. Sen har jag för mycket skräckscenarion i mitt huvud så nja. Adoptera känns mest troligt. Men om jag skulle få barn så skulle jag aldrig flyga med det. Hade lämnat det hos mina föräldrar om jag skulle flyga eller valt annat färdsätt. Jag om någon vet hur ont det gör i öronen och skulle inte utsätta ett barn för det!

Jag gillar ju att vara ute i snuskigt god tid så jag beställde just "Tillfällig eftersändning" på posten. Trots att jag inte kommer tillbringa sommaren hos mamma & pappa vill jag endå att posten kommer dit. Vill ju knappast att mitt minililla postlådefack skall svämma över och ligister ta min post. Det är ju lite oklart när jag åker till Umeå igen, beroende på om jag ska tenta om något eller inte. Så jag valde i alla fall att posten återigen går till Umeå från och med 24/8.

Pluggat lite grann idag, tänkte skriva rent lite gruppdiskussionsfrågor nu snart och efter det diska och röja lite. Imorgon kommer några Umeå-favvisar hit och pluggar och klockan 17 skall jag skriva kontrakt på min lilla kissemisss. Susanne ifrån Djurskyddet kommer hit!




Morgonmys


Kommentarer
Postat av: Ola donk

När du blir klar med skolan och flyttar tillbaks till västkusten,

så kommer du och hitta en riktig snygging.

Där uppe i Norrland finns ju inga snyggingar.

Jo då det kommer helt säkert att bli flera barn.

Ska vi slå vad……..

2012-03-22 @ 09:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0