2 mars

God morgon, jag har som vanligt sovit som en klubbad säl. Hur kul är det att vakna klockan sju när man har obegränsat sovmorgon? Inte kul. Gunwalds blickar varje morgon, i stil med " fan lever du" ?. Typ tack Gunnis!

Om man ska krawla sig upp och äta lite frukost? Efter det blir det till att skicka in svar på diskussionsfrågorna, jag satt ju hårmodell när resten av klassen var på gruppdiskusssioner!

Om en vecka får jag senast reda på mitt tentaresultat, jag är så nervös så jag har ont i magen. Jag tror som sagt jag borde vara fyra poäng från G, men jag ber till gud han rättat sjukt snällt.

Idag fyller min fina vän Michaela Stragnefors 21 år, puss & grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0