Vilken dag

Inser efter 20 min att jag glömt min mobil i mataffären X antal minuter bort (ösregn) 20 minuter efter stängning. Får panik, joggar till jobbet, lånar telefonen, ringer affären, igen, igen. Inget svar, lördag kväll. Jag ringer då mamma, julle & hem för att få tag i Camillas nummer, inget svar. Jag inser då det finns wifi och sätter på den på pappas mobil, googlar fram hennes nummer & klickar på numret. Funkar ej och ringa, slår om på jobbtelefonen, hon svarar och har ej hittat den. Hon säger jag ska ringa Kristina som vi åkte bil med från affären. Jag springer ut och frågar "Russinet" om numret, hon ger mig det och jag ringer. MOBILEN LÅG I HENNES BIL & HENNES MAMMA SKALL STRAX TILL HOTELLET OCH JOBBA. Jag är så lycklig!!!! Hade med mig min nya vita jobbskjorta och kubbade järnet med den under t-shirten och var happy. Min klädsel var: Gröna crocs, snygga sockar (not), gåbyxor för högt uppdragna och en t-shirt. Go Emma Go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0