Torsdag

Ska efter några dagar pröva att logga in på internetbanken med min nya norska dosa, kan väl säga att det gick "sådär". Möts efter inmatandet av kod av detta allt annat än ljuvliga meddelande
 
"Driftsmelding  

Det oppleves problemer med pålogging for kunder med Mac og spesielt OS X 10.5.8 eller eldre. Det jobbes med å finne årsaken til problemet."

Jobbade frukost 7-11,30 och efter det vankades det solning på terassen och nu om dryga trettio blir det lite kvällsjobb. Blir det inte allt för sent med jobbet idag så har pappa lovat att fixa grillparty för oss jobbare :). Låter helt okej för mig som har två lediga dagar framför mig, Norrland sa att det skulle regna i morgon med. Hoppas han har fel !
 
Annars inget offentligt nytt mer än att jag gjorde en toppenmodig grej igår, Emma 1-0!
 
Emelie "Mumsan" Arkad, lever du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0