Sunday morning

Började just söka på Djursjukvårdareutbildningar utomlands, oklart hur bra det går. Har hittils bara hittat i England och Australien, vill inte till något av länderna. Hade det funnits i något grannland skulle det ju vara helt ypperligt då jag inte kommer in i SVerige, jag var förra hösten på 246:e plats, de tar in 40 st/år i Skara... Jag vill ju inte plugga mer, men samtidigt vore det ju ljuvligt att få jobba med något man älskar!

Jag är mer inne på facebook nu när jag är i Norge än vad jag är hemma, men jag känner mig redigt desperat efter nyheter, ingen smsar mig, ingen ringer mig och ingen skriver på facebook, faktiskt känner jag mig mobbad. Men jag tror de är för att dagarna flyter på som vanligt för alla andra, dock kliar de i mina fingrar hela tiden, jag vill smsa. Men det är dyrt så jag gör det bara när de är viktigt. Dock smsar jag en del via Viber.

Jag längtar tills imorgon med ledig förmiddag. Jag har bara jobbat torsdag-söndag & jag är död.

Jobb om 15, jag ligger utmattad i sängen och har inte borstat bissarna än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0