Sovdags

Nu är det dags att sova om jag ska orka upp klockan sex imorrn med.... Ljuvligt nog jhar jag wifi både i huset samt på jobbet så jag är endå inte helt efter. Jag är snuskigt sugen på att chatta på facebook men det är ingen kul online så varför inte chatta med tjejen i rummet mitt emot?

Jag ber till gud jag får mina skattepengar i morgon, jag lever just nu som en parasit av min kära far.  Men som den snälla dotter jag är fick han givetvis låna min rosa Venus-rakhyvel + blad när han glömt sin rakhyvel hemma. Kvalitetsgrejor.

Jag är hungrig men jag har ingen mat.... Fick 250 norska av pappa förut för och handla lite till honom + mat till mig. Det blev mjölk, havregryn, lite grönsaker, ägg och köttfärs i matväg. Riktigt snordyrt, jag och Camy gjorde tacos. Frågan är vad man ska äta annars som är billigt? Hittade varken ärtsoppa eller falukorv som i vanliga fall hjälper mig vid kristider. Jag hade inte ens råd med knäckebröd. Handligen gick på 248 :-

NU MÅSTE JAG SOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0