Skattekortsfanskap

I lördags fick Norrland och Camilla sina jävla skattekort men inte ens idag måndag fick jag mitt, jag är sjukt pissed. Jag som hade planerat att dra till banken nu idag ... Jag satt i telefonkö till skattestaten i Gol länge, sen fick jag nock och knappade in jobbnumret så de skulle ringa upp. Orkade inte vänta utan lämnade över det till pappa i stället + slängde iväg ett mail.

Det kan nu ha löst sig med mina kurser, jag är i alla fall behörig men dessvärre inte antagen än. Det får jag reda på kring den 12/7 först-. Det första jag ska göra när jag kommer till Umeå är att ta kontakt med rektor och programansvarig. Detta är fan inte okej hanterat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0