Övrigt, till Norge och i Norge (mobilbilder)



Kvalitetstid på Tjörn





Familjen Olofssons söta lilla misse



Mitt  "rum", kyrkan.



Spartanskt inrett + Gunnis! Varken sängben eller bäddmadrass hade jag min första och enda natt där innan Norge, jag tror det kommer hinna bli superfint innan Augusti :)





Mammas busknodde



Camilla mumsar påväg till Norge (på lyxbussen)





Geilo (jäjlo)







1:A drickset



Sunnytime + noppring av ögonbryn på terrassen



Mamma sa att alla maskar var så smala här, men vetikatten om jag håller med!? Live såg den ut som alla maskar gör....



Utanför oss nu



Le personalhus, bajsbrunt och nice



Glad mobilägare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0