Min knodde

Igår hade min numera myndiga lillasyster sin premiärutgång på världens bästa uteställe, Haddocks. Jag är så avundsjuk att jag tror jag dör. Can't wait tills jag ska dit! Om 54 dagar är jag hemma och kanske blir det redan den fredagen vi drar ut, vi får se!

Vi skulle ut och gå idag (vädret är ok) men jag bangade ut då jag blev väckt halv sex av något störtmongo som flyttade möbler.... Kul att jag i morse hittar mina trosor ligga ovanför trappan haha. Camy måste tappat dem påväg från tvättmaskinen och upphittaren lär ha fattat att någon av oss var ägaren.

Igår skajpa jag med min mamma och så skulle jag prata med Gunwald han sprang då upp på övervåningen för och kolla efter mig. Gud vad jag saknar min knodde, han är verkligen världens finaste !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0