Lördag morgon

Jobb om 32 min, jag orkar verkligen inte. Idag är jag helt död. Men har i alla fall bara städ från 8 till max 16. Ligger nu död och icke påklädd i sängen och väntar på bättre tider. Jag hällde ut mjölk från min gröt på inte mindre än tre ställen också, det var visseligen en tidsfråga men känns halvparty o få en dusch med varm mjölk över benen- Givetvis kör jag osminkat idag som städerska.

Jag är så fruktansvärt less på facebook och endå spenderar jag massvis av min lediga tid där i hopp om att någon rolig skulle få för sig och uppdatera.. Händer la dock inte ens en gång i månaden...

Nu har min/mitt viber svajj igen... Tacka gud för viber så jag kan få lite uppdatering om vad som händer hemma med tanke på att jag inte ens fått 10 vanliga sms sammanlagt och då har jag börjat i 90% av fallen..

Om 55 dagar är jag hemma :) Enligt mina beräkningar hade jag igår, efter 8 dagar jobbat 54.5 timmar. Mycket mindre än planerat så hoppas det blir mer nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0