Hurtigt

Min kondis är sämre än den någonsin varit men trots det så blev det lite gym idag, bad och bastu. Jag är trött och mösig. Annars inget nytt alls, fick 9 dollar i dricks under min städrunda. Norrland och Camilla har fått sina jävla skattekort med norska personnummer men fan inte jag.... Gah. Dom kan alltså redan i morgon bege sig till banken och öppna konto men inte jag som är LEDIG. Ska fan hålla mig uppdaterad fall de får för sig och komma i morgon måndag. Att det drar hela skatten på 36% suger ganska hårt, jättenice att få tillbaka allt men det är ju först nästa år, jag behöver ju pengarna nu också.

FÖRSTAlediga dagen i morgon efter 11 dagars jobb :) Planen var premiärutgång på lördag men givetvis jobbar jag kväll då.....

Tänkte beställa en sådan här charmig väst för ryggen också http://www.halsovasten.se/halsovasten/halsovasten-level-1.html

Känner jag har lite problem med hur jag ska göra med min mobil. Mitt horribla tre-abonnemang går ut 13e augusti efter 22 månaders väntan. Jag vill byta till Telia Max 25 men jag vill ha en iphone 5, hur gör man då är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0