Hemma på paus mellan jobben

Jag känner mig som en ny människa, glad och nöjd! De har väl inte hänt sådär jäkla mycket sen sist, jobbat en del, igår var vi lediga och jag brände mig i fejset & låren då vi va på promme till andra sidan sjön- 
 
Midsommarafton kändes givet att det skulle bli katastrof och värdelöst efter våran världsbästa midsommar förra året men den blev toppen! En kille på jobbet hade bjudit oss på förfest hos en svensk i ett stort hus, vi hörde inget mer från honom och insåg att vi fick lösa detta själva. Jag stod i disken, var grundsunkig slutade 22,30 och sprang för mitt liv hem till huset för att duscha och fixa mig. En dryg timma senare var vi klara för förfest , Dennis var nog mer än redo ;) Vi gick ner till pappas källarlägenhet och ja halsade. Strax efter halv 1 gick jag, Camy, Dennis och Norrland mot krogen, OFF PIST. Vi kommer in, handlar cider för 74 norska kronor (33cl, 4,5%) och sen spelas lite Björn Rosenström och jag blir taggad. Vi sätter oss på en bänk ett tag, pratar skit och så. Sen beslutar jag mig för att gå ut och mingla med den rökande killflocken, jag pratar och blir sedan presenterad för en annan "svensk", Orustare och vi börjar prata. Som vanligt hamnar jag i politiska samtal & det gick bra :) Det visar sig att det var killen som haft förfest och vi var bjudna till, men killen från jobbet hade inte heller vart där ?.. Jag följde med honom och hans kompisar + en random kille på efterfest och blir kvar över natten. De bodde sjukt fint och jag blev hemkörd på morgonen :)
 
Jobbat 7,15-14,15 idag och klockan 19 blire mer jobb, kanske ska ta en powernap?
 
Vill chatta med min lilla myskissemiss någon dag, han började trampa när han hörde min ljuvliga stämma sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0