God natt

Jag skulle nog kunna erkänna att jag har konstiga intressen och är besatt av pengar. När jag berättade för pappa hur många gånger om dagen jag kollar internetbanken blev han chockad och tyckte jag var helt retarded. Jag borde verkligen jobba med pengar egentligen, det är min grej. Ångrar redan min internetshopping, hade ju kunnat lägga pengarna på något bättre som typ på mitt nya sparkonto, men man måste ju leva lite också. Köpa trosor kanske visseligen inte är att leva, men jag blir lycklig av trosor!

Jag fick som sagt mycket högre lön ifrån Change än väntat, så det kommer resultera i ytterligare en slant till mitt sparkonto. I detta tempot kanske jag har råd med en lägenhet om sådär 10 år :) Nej men är det så illa så tänker jag åka till Norge och rensa fisk efter examen! Degen ska in och jag kan inte tänka mig att bosätta mig i någon skog någonstans & Norrland är jag klar med!

Jag börjar jobba sju i morgon och ska hinna duscha och fixa mig innan så jag tror det är sovtime för mig nu, känns drastiskt oklart om jag ens hinner det på en timma. Tror jag riskar och sätter klockan på 5,45, fy fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0