Fri tills kvällen

Ledig tills 18,30 då är det mindre kul att vakna 07,30 .... Men vädret ser helt strålande ut, ska ta på mig bikini och bege mig till Terassen för frukost innom en snar framtid.

Jag har dock svinont i min hals, helt amazing. Kände på mig det igår att det var påväg så har knarkat halstabletter hela natten, inte för att det verkar ha hjälpt men i alla fall.... Får la bege mig till Rimi och handla lite ingefära.

Pappa åker hem den 30:E, känns svintrist. Vem ska vi nu gå och chilla / fjäska med när vi är lediga? Men han kommer ju tillbaka men det är först om kanske 3,5 vecka. Idag har vi varit här i tre veckor och i morgon är det "bara" sex veckor kvar med jobb. Jag trivs här, svintråkigt och vara ledig men endå chill liv. Äta, jobba, sova & dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0