Fredag morgon

Idag igen vankades det promenad klockan 6.10, vi gick bara en halvtimma men det räcker för mig i ottan innan frukost. Jättefint väder här i fjällen. Givetvis togs det några bilder, dom kommer upp sen :)

Låten jag har haft på hjärnan i X antal dagar D-hytt – Vi Har Slutat Nian

Inga skattecash inne än, hur ska jag överleva helgen utan deg? Bra fråga. Idag vankas det jobb 8-16 eller tills vi blir klara. Här ska det städas hotell igen, sjukt enformigt och inte jättekul men norska kronan var igår högre än sist jag kollade så det är absolut värt pengarna!

På måndag är vi lediga tillsammans, en tripp till skattekontoret skulle då inte sitta helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0