Förminska brösten?

Idag tänkte jag för första gången riktigt seriöst att jag kanske ska ta och förminska brösten. Då måste jag dock ta tag i mitt liv och banta så jag blir proportinelig. Jag tänkte givetvis på att det kommer bli lättare att hitta kläder men framförallt på att min hållning kankse blir bättre om jag inte är lika "framtung". Jag har ju bh-storlek 75 H & på Change finns det till exempel bara upp till J, två kupstorlekar större än jag har med 75 runt. Jag minns inte när jag senast kunde handla Bh:Ar på typ H&M som alla andra gör. Jag ska försöka få tag i en sådan väst för hållningen och hjälper inte det måste jag fundera över detta- Jag känner inte jag vågar egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0