Bitter

Jag är förövrigt bitter. Jag är less på det mesta. Jag vill inte tillbaka till Umeå & till det horribla programmet MHS, alla bara myttar endå. Jag vill hoppa av och göra nått mer värt och spendera sina lånepengar på. Jag är svinless på skattekortet, det är alltid mig det händer sådana här grejer. Visst en pissgrej men både mamma och pappas spontana reaktion var att de skrattade för det händer alltid mig,. Jag har otur i ALLT!!! 
 Jag har inte heller gjort något i mitt liv, jag har bara gått i skolan sen jag var typ 5 eller något. Jag kommer ju försöka plugga något vettigare efter MHS-examen också. Jag kommer fan plugga tills jag blir pensionär, jag kommer inte ha rest något eller vidgat mina vyer jag kommer dö bitter och jävligt ensam.
 

Andra saker som stör mig;

  • Att jag inte jobbade och reste innan jag började plugga
  • Att jag inte hoppa av MHS direkt
  • Att jag inte satsat stenhårt på högskoleprovet
  • Att jag inte sökt djursjukvårdarutbildningar i höst
  • Min ekonomi
  • Vädret
  • Midsommar
  • 52 dagar kvar till hemgång
  • Bara 1 månads hyresfritt
  • Tentaresultaten är inte uppe än
Det ENDA bra med min Umeåflytt har ju vart alla mina fina vänner jag fått, det ångrar jag verkligen inte men dem hade man kunnat ha kvar endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0