1a LEDIGA DAGEN

Vaknar av att Camilla stänger dörren, tänker hon har städ och börjar åtta och tänkte ja men då är den la 5-10 i åtta men trött som en gnu. Sen hör jag henne börja micra i köket och äta, inser då att fan det är tidigt. Går i koma upp på toa och frågar vad klockan är och får till min besvikelse svaret 7. Hon skulle jobba frukost och jag blev genast självmordsbenägen. Sengångade mig tillbaka till sängen, satte i öronproppaar och somnade till min stora förvåning om tills strax innan nio. Ledig dag är heaven!

Ser otroligt tunga moln utanför men solen trålar starkt, frulle på terassen kanske? Grejen är ju den att det regnat varje dag vi vart här så jag har ju inte förväntat mig en regnfri dag men man hoppas ju såklart på fina stunder.

Ska kika in på kontoret och se i fall mitt skattekort har kommit och har det det ska jag till banken innan tre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0