15,58



Precis såhär pigg är jag nu.... Frågan är hur jag ska få mitt rufsiga hår okej för servering och vistele bland folk!


Jobb om cirkus två timmar, vi ligger som döda sälar. Vi som skulle på promenad och picknicka och gå över till andra sidan sjön på stenar. Sjön är två mil runt om, så känns jätteförlångt. Nya tag i morgon när jag skall upp på toppen med Piteå, hoppas han har lika kass kondis för mig annars blir det jobbigt. Jag ska givetvis ta med massa knäckebröd så jag kan picknicka lite här och var när jag blir trött. Lutningen är helt jävla brutal, jag lär vara död i flera dagar efter och det är ett problem då jag jobbar kväll och ska jobba onsdag morgon! Ja något avkopplande "sommarlov" lär det dessvärre inte bli för min del, tvärt om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0