WOOP WOOP

Givetvis vankades det fest på lördagen, jag sprang efter jobbet hem för att fixa mig lite, hämta alkohol och byta kläder för att sedan springa tillbaka till hotellet. Det vankades fest med mina älsklingsgäster, de svenska arbetarna på våning tre. Vi hade riktigt trevligt och de bjöd hela tiden på dricka och betala taxi, på krogen spårade det lite och blev kaos. Tips från coachen = festa inte med hotellgäster du ska träffa dagligen i flera veckor efter. Inte för att jag ångrar mig men i alla fall.
 
Jag har förresten också hittat en ny drömkille, faktiskt existerande men med fru och barn. Det är nått med upptagna svenska killar i Geilo, dem dras till mig och det är givetvis besvarat från min sida.
 
Idag har jag jobbat frukost och kväll, 10 timmar så det ska bli najs med en ledig dag med endast kvällsjobb i morgon. Tänkte bege mig och sola lite om inte vädret är bra och efter det ställa mig en stund på crosstrainern.
 
Det händer inte jättemycket här asså, ska försöka få med mig Camy ut på fredag men ja det är väl typ det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0