Ledig

Norska kronan är nu rekordlåg, den har under tiden vi varit här sjunkit från 1,17 -> 1,13 och det är ungefär 5 svenska kronor per jobbad timme. Jag ber till gud deras krona går upp snart så jag kan föra över till mitt svenska konto.
 
Jag har inte alllt för mycket dagsplaner idag. Jag skulle träna men min vad gör fortfarande ont sedan förra nattens krampanfall så jag vet inte om det är en bra idée. Förra sommaren fick jag kramp i vaderna till 99% i den vänstra flera gånger i veckan och nu denna sommaren har jag hitills klarat mig lindrigt med endast 2 krampanfall på hela sommaren.
 
Jag flyger upp till Umeå den 2a september men min post börjar sändas dit redan 24/8 så det känns ju sådär när jag vet att jag älskar att nätshoppa. Ska verkligen försöka att inte handla nästan alls då jag måste spara mina pengar till Thailand, jag  får helt enkelt (försöka) leva på det allt annat än frodiga studiemedlet.
 
Jag skulle vilja fynda nya "gå-skor"  på rea med men det verkar ju inte vara det lättaste, kanske är jag för tidigt ute?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0