Vilken ICA-runda

Påväg till soprummet ser jag en tjej som verkar gilla rosa mer än jag, rosa mössa, rosa halsduk, rosa skor & rosa väska. Det var så till och med jag fnissade lite för mig själv. Sen väl utanför ICA möter jag en vidrig turkgubbe som tittade på mig med " jag ska våldta & stycka dig", trots jag blev lite rädd så var jag givetvis tvungen att kolla snett på honom. Han hade svarta ögon och var verkligen vidrig, om blickar kunde döda... Vände mig om sen och då hade han stannat en stackars tjej. Men inte nog med det, på ICA hänger lappar ang dejting. Man skall dejta på ICA, jag dör. Men inte nog med det heller, tog genvägen hem och går upp för trappan i grannhuset. En dörr öppnas & jag hejar innan jag hinner tänka. Det var ju förfan mitt fula civilekonom-hångel sen dörra året, jag dog. Tur det var kallt så kinderna redan var röda....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0