Jag kan inte hålla i pengar

Tradera är inte bara bra när man fyndar utan också när man tjänar pengar. Igårkväll fick jag sålt kattselen, den låg la uppe två dagar. Ingen hade budat utan jag fick sålt den på "köp nu", tjänade hela 50 kronor, en sån underbar affärskvinna jag är! Skickade också iväg ett paket till min kära mamma innehållandes Julles linne, 2 ljus, en tidning & lite kontokortspapper ifrån mina sparkonton som jag inte vet vad jag ska ha dem till. De var inte vanliga utan såg ut som om man var tvungen och ändra saker, pappa fixar.

Jag slogs just av tanken att jag kommer få köpa med mig alkohol till Norge, där kostar ju 3,5or en förmögenhet. Visst jobbigt att konka på, men så mycket saker kommer man inte ha med sig... Jobbkläder får  man där så det är väl till att ta med någon festklänning, myskläder och sedan vardagskläder. Jag skulle behövt en ryggsäck!

Okej nu en kvart senare är ryggsäck givetvis beställt, blev givetvis också ett par trosor när jag endå beställde lixom. Beställde en blå fjortisryggsäck på Nelly. Jag är hopplös.

Nu ska jag försöka plugga, jag är såååååååååååå laddad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0