Lördag morgon

Herre gud!! Länken jag la upp herrom dagen har spårat:

http://www.tradera.com/papegoja-aldre-lampa-auktion_341177_147144298



Mycket  snö på min genväg! (Gjorde årets första vurpa där runt kvart i tolvslaget där, sjönk ner med ena benet upp till knäet).

Gårdagens utgång blev inställd då hälsan inte riktigt var på min sida som man kan säga, det blev myskväll på Carlshem med världens sötaste Catrin!

Idag vaknade jag klockan nio av att sovit ut, det var underbart. Jag har givetvis inte gått upp än och tänkte sova lite till, jag känner mig tyvärr lite sämre idag så det blir inte många knop gjorda här idag!

Det jäkla kattträdet jag hittade glömde jag givetvis kolla upp på tradera, var inne 25 minnan innan avslutad aktion och tänkte jag skulle in specis innan avslut, men glömde....SÅ det blir till att leta kattträd på ebay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0