Katt på G

Jag har ju lite beslutsångest angående min fjortispiecing. Jag såg att hålet  i princip var igenväxt så jag kände jag måste sätta i barbellen. Ehm, det gjorde jag men harre jävlar det var icke smärtfritt, tungan känns nu som en spetsad mördarsnigel! Innom parantes kan det tilläggas att det inte var sådär himla najs.

Angående klöträd så kan vi köra uteslutningsmetoden, det blir inte:



Svart känns mest passande här hemma hos mig men som Erik den smarta sa så kommer damm och hår lysa på den... Och prismässigt känns det verkligen som man inte behöver köpa den största dyraste, jag ska ha en katt.. Tydligen fanns det fler katter på djurskyddet än vad som fanns på hemsidan också!

Dessa lär det stå mellan, den ena svart och den andra ful....

http://www.tradera.com/klostrad-katttrad-klosmobel-kattleksak-brun-auktion_161603_147314898


http://www.tradera.com/-klostrad-klatterstallning-for-din-katt--auktion_161603_147105919


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0