Tenta imorrn, jiho jiha

Min hy är verkligen katastrof nu, jag kämpar på med en crazy ansiktsmask som det bara är till att dra av när den stelnat. (Kan ej röra ansiktet).



Masken är som cement, här med maxade ansiktsrörelser....

Imorgon vankas det tenta, jag är så grundligt otaggad att jag inte ens finner ord. Jag hoppas givetvis på mirakel!

Jag och Gunwald är ovänner, dock är han helt omedveten om min aggrisivitet. Vill inte ens berätta varför men jag sa att han inte fick sova i sängen i natt. Vart tror du han är? Han sover givetvis i sängen nu. Köpte en laserpekare till honom idag, idag har det brännts fett '(hans).

Raymond & Maria – Ingen vill veta var du köpt din tröja

NU CSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0