Städning på G

Loggade in på mailen och fick till min lycka ett mail från en tjej som ville köpa min Statistikbok, naaajs. Dock la jag ut den billigare än vad den var värd (120 kr) men samtidigt, najs att få pengar och ännu "najsare" att få dem så fort som möjligt.

Jag har tagit ur min tungpiercing på prov, jag älskar den men vet inte hur moget det känns nu när jag börjar komma upp i åren så att säga.

Jag har också kommit underfunn med att min engelska inte blir bättre när jag till 99,9% bara lyssnar på svenska artister som sjunger låtar på svenska. Hitlistor är inte min grej helt enkelt.

Simon Norrsveden – High class tjej

Nu måstemåstemåstemåste jag städa, jag får mindervärdskomplex när Catrin (städoman från Kirr-una så att säga) & känner att fan nu får det vara nock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0