Söndag

Minnesluckan är ett faktum, varför jag? Det är inte okej att få det av att dricka så lite som jag endå brukar göra. Jag drack i alla fall innan luckan detta + ett glas vin & sedan efter en 6:a redbull/vodka.



Hade tvätttid 12-16 & endå hann jag inte tvätta alla mina fem tvättar, blir tokig. Så det blir till att tvätta i morgon klockan 07.... Hur smart är det att samma dag tvätta alla sina morgonrockar (3) + Ziperallen? Jag vill ju ha på mig myskläder.



Nya sköljmedlet, eventuellt bättre än de förra som luktade svett, men det luktar verkligen inte gott. Shoppade givetvis också ett te när det är niceprice-vecka. Jag vet inte hur många te'er jag har nu men det är många! Bara denna veckan har jag köpt FYRA jag tyckte jag hade många innan!





Jag ska frossa scones till kvälle, så jäkla lyxigt. Söndagsunning mumseli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0