Slösmaja

Känslan när man får cirkus 13 000 på tolvslaget (CSN) och sedan har dryga 10 000 mindre klockan halv åtta på morgonen. Men det är absolut inte så illa som det lät, 2000 satte jag över på ICA-kortet, en hel del räkningar, la undan halva junihyran + la undan en del sparande. Denna månaden går förhoppningsvis runt för en gångs skull! Hope so, bara idag har jag två tusen mer på kontot än vad jag hade för en månad sen efter csn med den vanliga summan!

I natt var Gunwald jättebra, han sov typ hela natten hos mig minus att han var och åt och klöste en sväng. Min bebis spydde också i natt, jag vaknade av att han hulkade. Men nu snackar vi typ 1 msk så ingen fara men endå! Vi ligger nu kvar i sängen som två klubbade sälar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0