Skola

Catrin sa att man kunde höja blodvärdet av bland annat kött (Erik massa) och då kom jag på att när jag tog blodprovet  i skolan och hade bra blodvärde gick jag på LCHF, då åt jag massa kött. Det har jag inte gjort denna hösten i alla falll.,'

I natt var sängen för stor, Fredrik var i vägen, de var för kallt och jag hade för många kuddar??? Allt jag annars älskar, men det var jätte ljust i lägengeten och jag har de senaste veckorna levt med kuddbrist hos mamma och pappa och de tre senaste nätterna sov jag i en 90-säng. När jag i början av lovet kom hem till min 120-säng i Skärhamn var den för liten, 140 är heaven.

När klockan ringde 7 trodde jag det var domedagen, tog mig massa massa massa timmar att somna igår. Jag stänger av mobil, dator och släcker lampan, lägger mig ner och blundar vem kommer hem då om inte min granne, den biggest? Thank god klampade hon bara och inte gjorde 400kilos jämfotahopp.

Studieförsäkran kan man inte göra förrän 7 dagar innan vårterminens start & det är väl om sådär två veckor den börjar?...

Nu ska jag gå upp och röja undan lite av all skit jag dragit upp på golvet... Efter det blir det Posten följt av doktorn och sist men inte minst SKOLA, WOHO..... Behöver jag säga att jag hellre hade legat här resten av mitt liv?

Gyllene Tider – Povel Ramel, Paul McCartney & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0