S T R E S S !

Ögonbrynskaoset är numera tillfixat (med kökssax), nu ser det bara förjävligt ut men jag tror ingen kommer skratta!

Jag la mig givetvis i sängen igen och jag vill inte gå upp. Hade det vart en vanlig dag kan jag kort sagt säga att jag inte hade gått till skolan. Tror jag ska undvika att andas på folk samt annan närkontakt.

Sen jag kom hem ifrån Skärhamn har jag fått sålt tre böcker tack vare kurslitteraur.se ! Statistikboken, Microbiologiboken samt igår då Ekologiboken. Äntligen är mitt konto inte längre tomt tack vare ekologin. Men alla som känner mig vet att jag inte kan hålla mig från internetshoppning trots min ringa ekonomi. Jag har faktiskt två paket jag lär få innan fredag...

Dom har inte hört av sig från djurskyddet än, jag  börjar bli otålig. I morgon om jag är mer fit for figt så så tänker jag ringa och prata in på telefonsvararen! Jag vill ha en katt, NU!
'
Misstänker vi har Sigge och börjar kvart över nio idag, det vill säga jag har dryga en och en halv på mig att:
  • Föna håret
  • Fixa håret
  • Sminka mig
  • Äta frukost
  • Klä på mig
  • Lägga mat i en matlåda
  • Packa ihop väskan

Tjena, jag känner mig lite stressad faktiskt. Men känner mig efterbliven idag med så ja vi får se. Nu måste jag verkligen gå upp men fick just febersvettningar så ja sådär halvparty känns det. Jag älskar morgonrockar, har tre stycken men jag vill ha en fjärde, jag önskar mig en frottémorgonrock man kan dra på sig när man är nyduschad och blöt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0