Pluggpaus

Pratade med min kära mor i telefon idag (givetvis) och samtalsämnet var givetvis Gunwald. Mamma ville också som vanligt prata med honom i telefon och han luktade som vanligt på telefonen innan han gav den skumma blickar. Så kom vi in på sommaren, min sommar kommer inte bli som jag tidigare hade planerat utan jag kommer att lämna Gunwald hos min kära mor, har undvikt att ta upp det då man endå inte vet vad hon skulle säga, hon har ju Isadora. Men mamma lät nästan lycklig att få passa Gunnis & sa som att Isadora måste väl gilla honom?!

Han är söt min bebbe, han pratar sjukt mycket nästan varje gång jag ens tittar på honom. Ett minus är att han bara vill leka när jag inte kan och när jag kan så vill han sova...... Jag ska skriva klart (skriva rent) allt om meteorologin sedan ska jag städa,. Tror det kan bli riktigt nice med den nya vågen och den nya mattan faktiskt. Idag levererade verkligen stan!

Jag är sjukt sugen på toast, jag har inget bröd hemma.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0