Pinsamt läge 2009

Jag älskade verkligen Johnossi när de blev kända 08-09 någon gång, tycker fortfarande de är supergrymma. Men jag blir så generad när jag hör dem påminner mig starkt om Storsjöyran 09. Jag hittade ett ragg första natten, jag sov över i hans tält och dagen efter skulle jag hämta min tröja... Vi blev kvar på förfest och jag var så jäkla nervös då det kryllade av brudar där. Jag drack min jag tror det var enliters Malibu sjukt fort. Och enligt mig själv blev jag trött och vilade ögonen lite, men enligt Camilla så däckade jag... För andra och sista gången i mitt liv. Jag sitter däckad i en brassestol utanför gårdagens raggs tält, måste vart en sjukt attraherande bild. Jag vaknar och vill ha vatten, kompisen, Camys ragg ger mig bubbelvatten. Det var innanjag kunde dricka det så jag säger "skaka det". Han kör typ ett skak, jag gnäller att jag vill ha mer skakat, Camilla den ängeln får skaka åt mig. Jag dricker blir spiknykter, Johnossi (en av de stora anledningarna vi åkte alla de där 10000000 milen) börjar när som helst. Kul och gå på konsert spikis? Nej. Dricker lite, blir inte ens lite rund under fötterna. Slutar med att jag och Camy sitter längst bak på en mur och lyssnar på avstånd, detta might be pinsammare än midsommardagen, eller det vet jag ju inte... Den är ju helt svart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0