Nya easytones

Gåskor med runda jävla bollar under när de är snö & en del is men framförallt nedför!`? Skor gjorda av tyg, kalla som as när det är massa minus? Gå "fort" när man känner sig dålig? Dessa smarta val resulterar i att jag ligger med ont i lungorna och stelfrusna tår i min säng. Jag gick inte fort alls, men höll endå tempot. I mitt skicka borde jag lunka.... Gah, det gör jag inte om. Skorna får vänta tills våren. Men sköna var dem, Catrin tyckte inte dom var fulare än mina andra :D Att dom var kalla bådar otroligt gott för sommaren, de gamla var rena bastun!

DOM NYA:





DOM GAMLA:





Söta pixx jag hittade:



Ninja



Mina favoriter + Hedwig (den bruna saken som ser ut som Dumbo...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0