Mitt liv är så party

I natt har jag sovit som en prinsessa trots mitt olycklliga liv. När jag var liten hade jag ett rum på översta våningen där morfar byggt en säng till mig, en sådan inbyggd i väggen. Det är inte längre ett rum utan mer en hall men sängen är kvar och där sov jag. Underbar madrass dock bara 90 säng. Jag sov här på grund av att "mitt" rum är troligtvis vattenskadat och jag har känt mig sjuk varje dag jag vaknat, idag mår jag bra. De enda jag saknar från där är den 30 cms bredare sängen.

Igår la läraren upp resultatet till våran h*rtenta. Den gick åt helvete och beräknade jag var värd kanske 15 poäng (G var 21). Så på min kod 1480 står det förfan 19 poäng, 2 poäng från g. hade jag läst en fråga jag missuppfattade nogrannare hade jag ju klarat de. Jag blir så jävla less, igår när alla andra (mina vänner) klarat den så började tårarna forsa ner för mina kinder på Röd Express från Göteborg, jag kände mig sämst i världen och stängde av mobilen , den är inte på än. Pappa tyckte att men fan 19 var bättre än 15, men absolut inte 15 är långt från G och 19 är nära, ska man faila ska man göra de stort. De känns mycket bättre, jag har ju råkat ut för båda sorter X antal gånger. På omtentan är det 19 poäng som är g med. Idiotlärare ge mig G direkt känner jag....

Igår innan jag blev ledsen så hade jag en underbar dag i Göteborg med min snygga kompis Michaela. Jag och Micha är vad man skulle säga icke själv-valda vänner, våra föräldrar umgicks när vi var små och det bara blev så. Första gången vi sågs var jag en liten flintskallig bebis men hon var "stor", hon är 8 månader äldre än mig. Vi ses alldeles för sällan men när vi ses så är det som vi setts nyss och allt är frid och fröjd. Hon har en brun labbe som är född i våras någon gång, Baloo han är så himla mysig. Först gick vi på stan,  jag fyndade en grej... En kjol för hundra kronor, vi lessnade och drog hem till hennes mamma och Baloo var där myste och spelade Fruit ninja. Middag åt på ett jättefint Kafé med riktigt bra mat. De va på spårvagnen hem jag fick den glada nyheten om tentaresultatet..............

Idag ska jag få massage och hoppas att livet blir lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0