Min lille morfar

Oändlig sovmorgon och jag vaknar 8, du som tippade på att den biggest var skyldig tippade ypperligt rätt! Kollade givetvis internetbanken direkt i fall jag fått in de 24 kronorna jag fick betala extra i frakt när jag sålde ekologiboken. Men det hade jag inte, men min underbara morfar hade satt in 1000 spänn! Pengarna ska användas till Rfsu-medlemskapsräkningen + ett klösträd! Min morfar är världsbäst & han fyller 71 idag. 71 låter otroligt gammalt men min morfar är verkligen med i matchen. Han jobbade tills den 17 december på Raffet i Nynäshamn och sedan började han må dåligt, det visade sig han hade cancer i tjocktarmen. Han opererades för en vecka sedan idag så jag tänkte ringa honom senare idag!



Morfar, mamma & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0